CZY DAJECIE SZANSĘ…
swoim uczniom i uczennicom na popełnianie błędów i ewentualną refleksję nad nimi? Czy zastanawialiście się kiedykolwiek nad stosowaną przez Was strategią korekty? Jest to niezwykle ważny element procesu nauczania. Wasze interwencje modelują dynamikę zajęć. Dopuszczają autokorektę lub nie dają na to przestrzeni. Czy to Wy zawsze dominujecie, czy może dajecie uczestnikom wystarczająco czasu na wypowiedzi? Czy zawsze spieszycie z poprawną odpowiedzią, a może wyczekujecie aż znajdą ją sami? To w jaki sposób rozdzielacie czas na aktywność uczestników i Waszą, wpływa na rytm zajęć, do którego grupa przyzwyczaja się i dostosowuje. Zachęcam Was do przyjrzenia się temu aspektowi prowadzonych lekcji.
CZY ZASTANAWIALIŚCIE SIĘ…,
co robicie 8 marca? Może pomiędzy wręczaniem/przyjmowaniem kwiatów zechcecie świętować w doborowym towarzystwie osób zaangażowanych w edukację uczniów i uczennic z doświadczeniem migracji/uchodźstwa? W ramach XXVIII Targów Edukacyjnych odbędzie się konferencja pt. “Nie tylko pierwszy rok – potrzeby uczniów z doświadczeniem migracji/uchodźstwa w polskiej szkole”. Przyjdźcie, posłuchajcie i dajcie się zainspirować. Cóż lepszego mogłoby Was tego dnia spotkać? Do zobaczenia!
Link do zapisów: https://odnpoznan.pl/…/te12-nie-tylko-pierwszy-rok…